lördag 3 februari 2018

Värdinna Copic Sverige Februari Utmaning

Tjingeling!

Denna månaden är det jag som håller i utmaningen inne hos Copic Marker Sverige bloggen.
Min favorit utmaning är att följa skisser så därför har jag gett mig in på att göra en skiss. :D
 

Man får vända och vrida på skissen, lägga till och ta bort men det ska synas att man utgått från skissen.
Detta är min tolkning, jag tänkte alla hjärtans dag när jag gjorde skissen och då fick det bli ett alla hjärtans dag kort :)
Stämpel från KennyK - Lil' Angel and Devil



Copics
Hudfärg: E000-00-21-11-04 R02-14-05
Rödhudfärg: R02-14-05 N5
Hårfärg: E21-25-27-29
Kläder: N0-1-3-5
Vingar: W0-3-5 Blender


Vill du vara med i utmaningen så måste motivet vara färglagt med Copics och att du använder dig av månadens tema (SKISS). Klicka här för att se resten av teamets tolkningar och för att vara med du också.

1 kommentar: