onsdag 6 september 2017

Bröllopskort CMS

Hej!
Det är dags för mitt allra första egna inspirations inlägg hos Copic Marker Sverige (CMS) en fantastisk ära och jag hoppas ni ska finna det inspirerande.

Till dagens inlägg visar jag ett bröllopskort klicka er vidare in till CMS för att läsa mer <3

https://copicmarkersverige.blogspot.com/2017/09/brollopskort_6.html


Och ni har väl inte missat mig på instagram? @scrapkatten
Just nu pågår en utmaning (ingen tävling alltså) som går ut på att man färglägger något i 30 dagar. Det startade den 1 september och än så länge har jag lyckats vara med varje dag, vi får se hur återstående dagar ser ut (finns ju vissa andra saker som kommer i första hand) :). Det jag håller på och färglägger nu är en stämpel från KraftinKimmieStamps - Pom Pom Fairy och jag filmer ett litet steg varje dag och lägger ut på min sida. Så missa inte #thedailymarker30days och min instagram @scrapkatten
http://instagram.com/scrapkatten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar