fredag 14 oktober 2016

Något annorlunda

På stämpel företaget SomeOddGirls blog har dom en utmaning att göra något annorlunda (make it odd) med någon av deras stämplar.
Jag hade en plan som jag tyckte var riktigt bra, men jag fick lämna den idén när jag saknade refill till två pennor. :/ men jag lyckades att få ihop ett kort ändå. :D Jag blev nöjd trots att det inte riktigt blev som jag hade tänkt från början. :)
Så vad är annorlunda med denna stämpeln undrar ni. Ash, inte så mycket faktiskt, istället för en gräshoppa så leker katten med en bjällra (kanske tomten har tappat en?), jag har färglagt katten som våran katt Nisse och det är ett julkort (tror inte jag har sett ett julkort med denna katten någon gång).



Nisse katten är färglagd med copics
W1-3-4-5-7-9

Ha det bäst!

1 kommentar:

  1. what a lovely card en great scene
    thanks for playing with OddtoberFest @someoddgirl

    Janine GDT Some Odd Girl

    SvaraRadera