onsdag 11 maj 2016

Påsk Layout från 2014

Hej!
För ett par veckor sedan var jag med i några tävlingar på facebook. Det var en cybercrop, en pysselträff via internet.
Denna LO'n gjorde jag till en utmaning där man skulle använda sig av folie, det är alltså det guldiga jag använt på 'Påsk' och några ägg. Fotot är taget vid min födelsedag 2014 på mina små killar <3. Jag har censurerat men jag kan försäkra er om att dom är glada skitar på detta fotot ;).



Jag har använt mig av tekniken jag lärde mig på en workshop på Stockholm Hobby & Craft. Brusho, ett pigment som man använder tillsammans med vatten så det ser ut som akvarell :)


Mönster pappren kommer från October Afternoon och Lawn Fawn. Jag har strösslat lite enamel embossing gold runt om också. Även stämplat med hjärtan från Youdo.



Ha det bra :)
Glöm inte att följa mig på min instagram ScrapKatten heter jag där.
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar