lördag 23 april 2016

400de inlägget

Yihaa!
Idag jag jag mitt 400de inlägg här på min blogg och det tredje på Pysseldags i deras designteam. :D
Jag visar en LO som jag gjorde på Stockholm Hobby and Craft Event förra helgen. Fru Limgrön butik hade skisstävlingar under eventet och den skissen som jag gjorde till var på söndagen.
Klicka här för att komma till inlägget på Pysseldags :)



Och hör här det var enhälligt beslut att jag var vinnaren :D Wow! Gud så glad jag blev och är!



LO'n är med ett foto på min far när i var på High Chaparall 2013, jag har gjort ett album till mina föräldrar som jag visar i detta inlägget :).



På LO'n har jag använt mig av en teknik som jag gick workshop på på Eventet, akvarellteknik (Blobbarna på bakgrundspappret). Super kul och effektfullt.


That's all folks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar