fredag 4 mars 2016

Lollipopcard

Hej!
Idag visar jag något som jag aldrig gjort förut. Ett lollipopcard, det är ett kort med en pinne på och har oftast ett veckat bakstycke.
Men detta kortet fick inte ett veckat bakstycke, eftersom jag inte hade tid :O.

Jag är med i en tävling med detta kortet hos KennyK på facebook. :)
Stämpeln är från just KennyK och är färglagd med copics, vilka pennor ser du längre ner.



Det var min 5 årige son som inte tyckte det skulle vara Superman, då hade jag redan målat det röda. Han ville att det skulle vara hans favorit superhjälte IronMan. Så då fick det bli gul kroppsstrumpa istället för blå.


Copics jag har använt
Hud: E01-50-000-0000
Hår: YR18-15-14
Rött: R46-27-24
Gult: YR23 Y17-15-13-11
Mark: E44-43-42
Skugga: B93-91 Blender

Imorgon visar jag ett till lillipopcard. :)
Tills dess var AWESOME! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar