torsdag 25 februari 2016

Julkort?

Hej!
Ja, idag blir det ett julkort på bloggen :P det är ju mindre än 10 månader kvar till julafton ;).
Jag kasta ihop detta kortet igår. Jag hade redan färglagt barnet och har tänkt på detta kortet jätte länge till en utmaning som MoasPyssel har på facebook. Jag trodde utmaningen var slut till helgen men så skrev dom att den var slut igår. Ajajajaj.... snabba ryck då. :P Så jag fick en super dålig mobil bild att skicka in :(. Men nu har jag fått ta nya och bättre foton :D och tänkte blogga lite om det. :)



Utmaningen var att göra ett julkort där man inspirerats av orden frid, stjärna och snö. Jag tänkte genast på det lilla Jesus-barnet som ligger fridfullt och sover, Betlehems stjärnan var givet. Snön var lite krångligare att få till men jag hitta ett fint MajaDesign papper med snöflingor som fick bli bakgrundspappret.



Jag har glittrat massor på detta kortet, älskar glitter så både Stickles gold och stardust fick vara med likaså lite winkofstealla clear och diamonddust.



Stämpeln är från Magnolia och är färglagd med copics.
Hud: E44-21-01-000-0000 Blender
Kläder: W5 E44-43-42-40 Blender



Blommorna kommer från WOC och gran-diesen är en Doohickey från Magnolia.



Hoppas ni gilla mitt något tidiga (sena?) julkort så syns vi snart igen.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar