fredag 20 november 2015

Galen i Falköpingsmaran

Halloween helgen var jag på Falköpingsmaran som Scrapfabriken anordnade. Maskerad, god mat, inspiration och gott sällskap.
Jag vågar nog påstå att detta var den roligaste maran jag varit på. :D
Som tema var det Halloween och man fick gärna komma utklädd där bäst kostym fick pris.
Jag valde att visa mitt riktiga jag vad det gäller scrapbooking och var galen i scrapbooking. Jag hade tvångströja som mina bordskamrater var snälla att knyta upp mig ifrån ;).

Svarta linser :P






Jag hade turen att få andra pris :D. Vinnaren har ni bredvid mig :)

Min bordskamrat Annette var utklädd till julgran
Det var mara med övernattning och jag och julgranen gick och la oss närmare 3.00 och var uppe till 9.00 ;D. Var himla mysigt att sitta i den stora lokalen jag hon och arrangören Helen på Scrapfabriken och pyssla. :)

Nu kommer en bild kavalkad av vad jag gjorde :)







Denna gjorde jag till nattutmaningen som var slut kl 1. Man var tvungen att ha dessa fem saker på häftklamrar, fågel, sugrör, bling och spets.
Jag hade turen att vinna med denna :D




Denna hade jag turen att vinna med, ett Project Life kort där man skulle tänka färg och form pumpa. Fick låna den passande stämpeln av en kompis <3
Allt för mig, kram!

3 kommentarer:

  1. Blir nästa rädd då jag ser dig:)
    Fina kort som alltid. Kram

    SvaraRadera
  2. Blir nästa rädd då jag ser dig:)
    Fina kort som alltid. Kram

    SvaraRadera
  3. ajjj rädd hi hi...super fine kort også

    SvaraRadera