lördag 22 juni 2013

Inzpira

Inzpira vet alla inbitna scrappare vad det är för tidning, för er andra kan jag berätta att det är Sveriges största  scrapbooking/pyssel tidning. För ett par månader sedan var jag med i en kortskiss utmaning för att få en plats med kortet i denna tidning. Och jag hade turen att komma med :D, herregud vad glad jag blev när mailet trillade in om att jag kommit med.




Det hinns inte med så mycket pyssel mellan blöjbyten, amning och vila just nu. Men jag hoppas de få som fortfarande tittar in fortfarande vill det trots inläggen inte duggar tätt. :)
Kram!

1 kommentar:

  1. Sprang till affären och köpte tidningen. Letade och letade efter ditt namn. Tills jag förstod att det var nästa nummer:))
    Du ska ta tillvara den här tiden med dina killar. Pyssla hinner du senare. ha det bra Kram

    SvaraRadera