söndag 10 mars 2013

Frändescrappen

Hej  hej!
Igår var jag på Frändescrappen, lika trevligt som vanligt :D och superduper god mat.
Det fanns tre tävlingar, jag var med på två. LO's blev det denna gången.

Den första var att man skulle göra en vårig LO i pastellfärger. Det skulle finnas med en spets (ser ju att jag tagit två nu :/), en motivstämpel och en textstämpel.
Jag har använt mej av olika papper från Panduro, Tilda.


I andra tävlingen skulle man göra ett valfritt alster. Det skulle finnas med gul cardstock,  minst tre knappar eller brads, en blomma, tag, något handskrivet och utsansat.

Jag hann göra ett kort och börja på ett kort men de får jag visa en annan dag då den ena är till en tävling  man inte får visa upp innan tävlingen är slut. Det andra kortet är en beställning.

Nu laddar jag upp för minimara nästa helg :D
Tooodells

1 kommentar:

  1. Två väldigt fina LO.
    Pappret var ett ark med olika motivbilder. Köpte det hos Pysseltagen. men kan inte se att dom har det nu.
    Men jag var inne på den sidan som står på pappret, där fanns mycket "godis".
    www.heartwarmingvintage.com

    SvaraRadera