måndag 18 februari 2013

Den sommaren

Perfekt för mej att vara med i olika tävlingar med min hobby scrapbooking just nu. Jag har en deadline, jag får göra det jag tycker är roligt, jag får vackra saker att behålla eller ge bort och jag måste sätta mej ner och göra det. Jag har fått ont i ryggen igen och min barnmorska sa att jag skulle kontakta en sjukgymnast, jag har lämnat meddelande och hoppas att dom ringer tillbaka snart. Och hon sa som alla andra ta det lugnt.

Över till min LO. Jag är med i Kristinasscrapbooking skisstävling där man kan vinna hela den nya pion serien. :D


Jag har använt mej av papper från bl.a. Panduro och Prima.



Torrembossat kortet

Liten text

Stickles och gem


Och datum 25/7-2009

Och nu håller vi tummarna igen :D
Och direktlänk till tävlingen har du här.

2 kommentarer:

  1. Jättefint!
    Dina nya hörnpunchar kommer väl till användning ser jag. :
    Så somriga och fina färger också. ^^

    SvaraRadera
  2. Helt underbart. Du kan verkligen detta med Lo. Kortet på er är väldigt så fint och du har dekorerat så snyggt. Lycka till och var rädd om dig. Kram

    SvaraRadera