söndag 13 januari 2013

Mix Media + Art Journaling

Jag har fått ordnation att vila i helgen och för att inte tråka ut totalt så har jag förvisat mej till soffan och pyssel.
Och jag tror jag har fastnat. Jag har kommit på några idéer till ett art journaling album. För att testa lite gjorde jag denna LO där man skulle inspireras av en bild på Svensk Scrapbooking nyårsscrapp som slutar ikväll.
Jag har gjort en blandning av mix media och art journaling, jag tycker att de båda har ett fritt forum och kan tolkas hur som helst. Och ja det blev väl inte precis som jag tänkt men ändå ett bra försök enligt mej för att vara första gången.
Jag har använt mej av Antons fingerfärg ;) en stjärna som jag klippt ut i kartong och stämpla med och punchinella att maska med. Fjädrar, vingar, skrivit ut en text, svart penna och självklart ett foto och cardstock.







Citatet tycker jag passar in på Anton just nu för han pratar så himla mycket om allt och inget.
Listen earnestly to 
anything your children 
want to tell you, no 
matter what. If you 
don't listen eagerly to the 
little stuff when they are 
little, they won't tell you 
the big stuff when they 
are big, because to 
them all of it has 
always been big 
stuff.


Tjillevippen!
 

Ps! Vilan har hjälpt och jag vet mycket bättre vad jag ska göra för att kroppen inte ska säga emot.

1 kommentar:

  1. Snyggt. Aldrig testat detta. Vilken fin text.
    Bra att du vilar, du ska vara rädd om dig/er. Kram

    SvaraRadera