torsdag 17 januari 2013

Färgglatt bra att ha kort

Ett kort som passar till man eller kvinna, flicka eller pojke och ung som gammal.
Sådana kort gillar vi eller hur ;), jag är med i WOC's utmaning som är coming up roses.

Bilden är liliofthevalley och färg lagd med akvarellpennor, jag fick ett gäng bilder med en pysseltidning för ett tag sedan. Bilderna var tryckta på vanligt papper så det är därför det bubblat sej. Blommor från WOC och pyhobby.


Oj vad jag pysslar, super kul! Kommer sy lite saker till kommande tillskott, hoppas det blir bra så jag kan visa upp det här :P

Kram!

1 kommentar:

  1. Jättefint kort. Snygg kant med blommorna.
    Roligt att sy, det gjorde jag "förr". Sydde allt till mina barn. Sen blev det barbie kläder. Nu är det mest ingenting.
    Jag har börjat packa lite till maran. Längtar. Kram

    SvaraRadera