tisdag 27 november 2012

Veckans nya skiss



För ett tag sedan var jag med i en ut tagning för att bli designer hos Veckans nya skiss. Jag hade inte turen att komma med, men dom gilla det jag hade gjort och ville gärna ha med mej som gästdesigner en vecka. Det tackar man ju inte nej till(!), även om jag hoppades på en plats i teamet. ;)
Så denna vecka är det min vecka hos dom. Jag har gjort en skiss som jag har tolkat och resten av teamet. Nu är det dags för dej att studsa in och se hur skissen ser ut och vara med och utmana för att ha chans att  vinna min RAK (RandomActofKindness) och sedan bli månadens val. Min tolkning ser ni här nedanför med ett kort från Antons dagisfoto.


Anton går på Kullerbyttan :)





Jag vill slutligen tacka Veckans Nya Skiss för detta uppdraget. Super roligt, jag gjorde till och med två tolkningar men den andra visar jag nästa gång. :)

Ha det bra så länge!!!

1 kommentar: