måndag 29 augusti 2011

Jag vann!!!

Kommer ni ihåg att jag var med i en utmaning på pyssel affären i grannstaden? Om inte klicka er till detta inlägget.
Man skulle pyssla ihop något med loggan Pyssla Mera. Och jag gick och vann. Jag är så glad, tror inte vi var så många som tävla men jag vann då spelar det ingen roll. =P. Jag fick välja bland tre påsar med olika saker i. Jag valde självklart scrapbooking påsen. Se allt fint jag fick:



I helgen var det Scrapmässa i Uddevalla. Jag tog min karl och son dit och fick inhandlat massor med kul. Det roliga var att det var fler kvinnor där med sina män och barn, gissa vem som passa barnen? Haha. Nu kan jag börja med julkort hihi. Köpte även en stämpel som kommer passa perfekt till manliga kort, kommer upp ett inom kort. =)


Ha en bra start på veckan!!!

1 kommentar:

  1. Hej! Vad kul att du vann, ditt bidrag var verkligen jättefint :) Jag har sparat den i min idémapp på datorn:) Torkade blåbär blir gott i müsli iallafall sen får jag nog klura på vad mer... Men lingon är supergott till kött, framför allt gravat kött.. Säkert till biffar också =) Jag ska göra carpaccio med ruccola, kantareller, balsamico och flingsalt... Det blir en höjdare :)

    SvaraRadera